Balsam si luciu de buze coco-cioco

Posted duminică, 24 aprilie 2011 by Unknown

Am facut un balsam de buze si un luciu de buze minunate, cu unt de cacao si unt de cocos.
Sunt minunat de hidratante, reparatoare si miros a ciocolata cu cocos si desigur ca nu m-am putut abtine sa nu iau o gura, e foarte gustos, asta pentru ca am pus si putina miere de albine. Am sa incerc totusi sa nu il mananc pe tot.
Desigur ca produsele mele pentru buze au avut parte de teste si am avut ocazia de a le testa in conditii destul de vitrege, umblat toata ziua pe la tara, cu zburdalnicul vant de primavara mangaindu-mi pielea, si cu toate ca este placut sa il simti, el este principalul raspunzator de buzele crapate. Pot spune ca atat balsamul cat si luciul de buze au trecut testul cu brio.

Balsamul de buze este incolor, poate fi folosit si de barbatii care au buzele crapate. E foarte hidratant, calmeaza usturimea buzelor atunci cand sunt uscate si crapate. Nu este nici o problema daca este inghitit (cum am si eu de foarte multe ori obiceiul).
Luciul de buze are o culoare roz fina, straluceste datorita particulelor de mica roz perlata, este hidratanta si reparatoare. Este ideal pentru un machiaj de zi discret sau chiar si pentru un machiaj de seara daca este aplicat pe deasupra unui ruj mat puternic pentru a-i da luciu.





Balsamul de buze contine unt de cocos bio si unt de cacao bio, miere de albine care este cumparata de la un mic apicultor pe care am norocul sa il cunosc, mai contine ceara pe care de asemenea am cunparat-o de la acelasi apicultor, ulei de catina care efect regenator, ulei de samburi de struguri si ulei de masline extravirgin.

                                



Luciu de buze contine de asemenea unt de cacao , unt de cocos, ulei de catina, ulei de seminte de struguri, ceara de albine, miere de albine, ulei de masline extravirgin si mica roz perlata pentru stralucire si culoare.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sa pastram Romania curata!