Parfum crema de levantica

Posted vineri, 13 mai 2011 by Unknown

    Ca oricarei femei, imi place foarte mult sa ma invalui intr-un farfum fin care sa imi dea stare de bine. In acelasi timp vreau sa fiu parfumata cu un produs natural fara ingrediente sintetice sau animale gen ambra, mosc, castoreum. 

    Ambra de exemplu este o substanta secretata de sistemul digestiv al balenelor casalot si este arucata de valurile marii sub forma de bulgari cenusii, urat mirositori. Moscul provine de la masculul unei specii de antilopa din Tibet, astfel acest mascul de este vanat si ucis pentru un simplu ingredient pentru parfum si nu mi se pare corect ca noi sa ne parfumam cu ceva care a cauzat moartea unei fiinte nevinovate.

    Astfel, pentru a evita produsele de sinteza si cele animale, am facut un parfum crema cu ulei esential de levantica care imi place foarte mult.
Uleiul de levantica este bun pentru a usura starile de anxietate, stres si tensiune nervoasa, alinand si relaxind corpul si mintea.

    Am folosit ceara de albine, ulei de migdale, si ulei esential de levantica. In cutie, mirosul se simte foarte puternic de aceea nu trebuie sa folosesc mult, foarte putin pe incheieturi, plica cotului, in dosul urechilor si putin in decolteu si gata, miros minunat a levantica!

 






3 comentarii:

  1. Luiza

    m-ai intristat, draga mea... recunosc ca imi place foarte mult mirosul de mosc, dar habar nu aveam aceasta informatie in legatura cu provenienta sa...
    Foarte buna ideea ta cu parfumul crema;);)
    imi permit sa dau si o sugestie (dar cu umilinta bineinteles!): evita aplicarea in dosul urechii; la o prezentare de parfumuri am aflat asta...
    O zi plina de satisfactii1 :*>:D<

  1. Gabi

    Ah, de-abia astept sa-mi iau si eu parfumel. ;;) Stai sa am si cu ce! :))
    >:D< You're fantastic, hun!

  1. Unknown

    Gabi, multumesc.
    Cu draga inima iti fac un parfumel special pt tine.
    Pup

Trimiteți un comentariu

Sa pastram Romania curata!