Sapunuri de primavara

Posted joi, 26 aprilie 2012 by Unknown
 Stiu ca de mult timp nu am mai postat sapunuri noi dar asta nu inseamna ca am stat degeaba. Am facut un nou lot de sapunuri si  am cautat sa-mi imbunatatesc formula iar acum ma simt pe deplin satisfacuta de ceea ce mi-a iesit.
Sunt sapunuri inspirate de primavara, sunt colorate, insorite, fine, si cremoase. Dar hai sa vi le prezint!

Acest sapun nu are inca un nume, eu ii spun Hawai datorita culorii si mirosului fresh de lemongrass. Daca aveti idei mai bune cu privire la nume, astept sa veniti cu ele!

Este ideal pentru tenul gras cu probleme acneice, curata in profunzime porii si te face sa iti simti tenul mai putin incarcat chiar si dupa cateva ore de le curatare datorita argilei verde.
Este foarte bun de folosit ca sampon solid pentru par.











Contine: uleiuri saponificate de masline, cocos, cacao, orez, argila verde, boia de ardei dulce, ulei esential de lemongrass si de levantica.
















Sapun cu levantica. Este ideal pentru tenul normal, mixt spre gras. Face o crema bogata, fina si este minunat de folosit seara dupa o zi obositoare datorita efectului relaxant dat de uleiul esential de levantica.







 Contine:  uleiuri saponificate de masline, cocos, cacao, miere de albine, sare de mare, albatru de metilen, ulei esential de levantica.













Sapunul cu miere de albine nu contine uleiuri esentiale si miroase placut, dulce, a miere, are o textura fina, e cremos si emolient. Este un sapun minunat pentru persoanele cu pielea sensibila, femeile insarcinate, copii sau persoanele care vor sa se spele cu un sapun neutru, fara mirosuri tari.


Mie imi place in mod deosebit acest sapun, am impresia ca ma spal cu ceva catifelat atunci cand il folosesc.












Contine: ulei extravirgin de masline, unt de cacao, ulei de cocos si miere de albine.












0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sa pastram Romania curata!