Sapun pentru slabit

Posted joi, 20 iunie 2013 by Unknown
Revin cu update

Ieri si azi dimineata am testat sapunelul (stiu e mai devreme dar nu mai aveam rabdare, il vedeam asa dragut si fresh in fiecare zi...).
Exact cum ma asteptam este superb! Exfoliaza, miroase superb, are spuma bogata ca o crema si pisca putin ceea ce e bine, adica piperul si ardeiul iute isi fac treaba in lupta impotriva depozitelor de grasime de sub piele.

                                                                                                                                                         04.07.2013


Sapun pentru slabit

De mult timp aveam in minte un tip de sapun si m-am tot gandit cum sa-l fac, research pe net, analize cu soap calc si alte asemena si in sfarsit duminica mi-am pus sortuletul de sapunareasa si m-am apucat de sapunarit.
E vorba de un sapun de slabit, puternic anticelulitic si exfoliant.
A iesit minunat, portocaliu cu miros intens de piper si niaouli, o combinatie de fresh cu picant presarat cu cafea. Ce sa mai! O nebunie pentru simturi.

Abia astept sa il pun in teste.

Sapunul contine 30% unt shea si 30% unt de cacao, restul resprezinta uei de cocos, ulei de floarea soarelui, am mai pus si sare de mare, boia de ardei iute, cafea, ulei esential de piper negru si ulei esential de niaouli.



Acum as vrea sa spun mai multe in legatura cu ingredientele cheie care vor face din acesta un sapun ideal in lupta impotriva depunerilor de grasime.
Piperul este un foarte bun decongestionant si contine o substanta numita piperina care blocheaza formarea de noi celule grase si chiar ar ajuta la dizolvarea acestora (desigur daca combinam si cu exercitii fizica si dieta) si de asemenea ar reduce surplusul de apa din tesuturi.



Ardeiul iute, la fel ca piperul stimuleaza arderea grasimilor si are efect de incalzire ce activeaza circulatia sangelui si ajuta la eliminarea apei retinute in tesuturi, are efect antiinflamator.
Uleiul esential de naiouli este decongestionant, tonic, de asemena este bun ajutor impotriva varicelor si miroase proaspat.
Iar cafeaua e foarte bun exfoliant si stimulant al circulatiei sangelui si de asemenea este intens folosita in tratamentele anticelulitice si de slabit.
Iar uleiurile saponificare vor curata, ingriji si hidrata pielea. Untul de shea este unul din preferatele mele, imi place ca e fina, onctuoasa este ideala cand pielea are aspect obosit,este foarte bun revitalizant si hidrateaza foarte bine. Iar untul de cacao pe care l-am folosit cu generozitate contine foarte multi antioxidanti, calmeaza si hidrateaza pielea.




Va pup!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sa pastram Romania curata!