Sapunuri feminine.. fine

Posted joi, 4 iulie 2013 by Unknown

Noile mele sapunri de care (iar) ma mandresc. Mi-au iesit minunate.


Contin aceleasi ingrediente minune care le pun de obicei in sapunurile mele, unturi si uleiuri vegetale, uleiuri esentiale care sa ne ingrijeasca si sa ne alinte pielea, ca doar meritam.
Astea sunt sapunuri pentru femei dar si  barbatii cu spirit sensibil pot abuza de ele.



Acesta este sapun cu vanilie in care am pus si o pastaie de vanilie. Miroase foarte fin si aduce a... prajiturica. E delicios si abia astept sa fie gata sa ma delectez cu el.





In sapunul Rose, cum imi place sa ii spun, am pus extrem de mult unt de shea, peste 40% si surplus de uleiuri de pana la 7%, cu alte cuvine dupa spalarea cu acest sapun putem uita fara probleme de lotiunea de corp si este ideal pentru tenul uscat, imbatranit, ars de soare si poate fi folosit ca ajutor in lupta cu ridurile. Combinatia de ulei esential de palmarosa si geranium te duce cu gandul la o gradina de trandafiri.








Revin cu noi randuri dupa ce le voi testa.












O vara parfumata si frumoasa!
Elena

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sa pastram Romania curata!