Sapun cu lapte de capra, cafea si miere de albine

Posted duminică, 23 august 2015 by Unknown
A trecut un pic de timp de cand am sapunarit. Aveam totusi im minte de mult cateva proiecte pe care le-am pus acum in aplicare.
Sunt foarte mandra sa va prezint primul mau sapun cu lapte de capra. Mi-a cam dat de furca, probabil din cauza laptelui si a grasimilor care sunt in plus, temperatura sapunului a crescut prea mult si mi s-au separat ueiurile de glicerina (cosmar nu alta). Din fericire nu fac sapunuri chiar de ieri si am reusit sa il repar, nu a iesit chiar frumusetea la care speram dar este unul din cele mai bune sapunuri de pana acum cand e vorba de ingrijire. Este un sapun cu unt de cacao, ulei de cocos, ulei extra virgin de masine, ulei de floarea soarelui, lapte de capra, cafea, miere de albine, ulei esential de salvie, de tea tree si dafin. Exfoliaza - una din caracteristicile mele preferate la un sapun si hidrateaza minunat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sa pastram Romania curata!