Oraş nou, viaţă nouă!

Posted luni, 16 ianuarie 2012 by Unknown
Azi va anunt oficial ca mi-am schimbat domiciliul, m-am hotarat sa plec din Iaşiul meu drag pentru a-mi încerca norocul pe alte meleaguri. Aşa că am venit în Bucureşti şi se pare ca am nimerit tare frumos, locuiesc lângă parcul Titan şi lîngă un lac superb unde sunt răţuşte, pescăruşi şi încă un soi de păsări de apă (foarte drăgălaşe şi mult mai timide decât raţele şi pescăruşii) pe care sincer nu l-am identificat, dar aflu eu!
Mutarea în Bucureşti (printre altele) are drept motiv că doresc să deschid o mică făbricuţă de săpun şi balsamuri de buze naturale.
Aşa că sper că în curând voi anunţa deschiderea mini-făbricuţii Glawar!

Toate cele bune!

Luminiţa.

5 comentarii:

  1. KaBea

    Sa fie intr-un ceas bun!Sper sa nu te supere intrebarea,dar la Iasi de ce nu puteai?!Oricum iti doresc muuuuult succes.Pup.

  1. Unknown

    Multumesc de urari!
    Si in Iasi as fi reusit poate dar mi-ar fi luat mult mai mult timp - joburile nu sunt la fel de platite acolo.

  1. KaBea

    Lumi,ai dreptate,oricum iti doresc sa-ti mearga si mai bine!

  1. Anonim

    Pai acuma depinde ! Schimbare de domiciliu = automat schimbare de adresa (flotant sau adresa schimbata) ....La tine e vorba de chirie sau....? Vreau sa stiu pt ca si pe mine ma tenteaza (anul care vine) !!!

  1. Unknown

    Da, e vorba de chirie. Nu mi-am schimbat si adresa din buletin pe noua adresa pentru ca stand in chirie nu stii niciodata cat locuiesti aici... Oricum, cred ca am facut un lucru bun venind aici :).

Trimiteți un comentariu

Sa pastram Romania curata!