Sapun flower power

Posted duminică, 22 ianuarie 2012 by Unknown
Vă prezint noile mele săpunuri care se bazează pe puterea miraculoasa a florilor.
În acestă retetă am adăugat un mix de uleiuri esenţiale cu nota florală. Ca de obicei, uleiurile folosite sunt uleiuri vegetale numai bune pentru îngrijirea pielii.
Săpunuri flower power
Am făcut o bază de săpun cu ulei de măsline (peste 60%), unt de cacao, ulei de cocos, ceară de albine, apă de trandafiri şi ceai roşu, în care am adăugat ulei esenţial de levănţică, ulei esenţial de bergamotă, ulei esenţial de geranium şi de patchouli.
Jumate dintre săpunuri le-am îmbunătățit cu argilă verde. Argila verde este foarte bună pentru tenul acneic plus că acţionează împotriva toxinelor.
 
Săpun flower power cu argilă verde

În cealaltă jumătate de săpunuri am adăugat cafea. Iubesc cafeaua în săpunuri! Miroase divin în combinaţie cu florile plus că săpunul este exfoliant şi anticelulitic.


Săpun flower power cu cafea



2 comentarii:

  1. KaBea

    Arata ca o bucata de ciocolataaaa!Vezi la ce mi-e gandul?!:)

  1. Unknown

    Hihi... Ti-e gandul numai la bunatati care ingrasa, dar ce-i drept ciocolata merita fiecare gram depus pe noi.
    Merci de coment.
    Pup!

Trimiteți un comentariu

Sa pastram Romania curata!